SEO OPTIMIZĀCIJA

SEO optimizācija kļūst par aizvien ierastāku uzņēmumu mārketinga aktivitāšu sastāvdaļu, tāpēc arvien vairāk nozares profesionāļu interesējas par to, kā pielietot SEO savā uzņēmumā. Ja vēlaties uzzināt, kā SEO optimizācija var padarīt jūsu interneta vietni piesaistošāku lietotājiem un palīdzēt jūsu uzņēmumam sasniegt savus mērķus, sazinieties ar mums!

Uzzināt vairāk

Kāpēc uzņēmumiem
nepieciešami SEO pakalpojumi?

Pamanāmība tiešsaistē uzņēmumiem jau labu laiku ir vitāla nepieciešamība, lai spētu saglabāt konkurētspēju savā nozarē. Mūsu SEO pakalpojumi palīdzēs sasniegt klientus vienā no svarīgākajiem digitālā marketinga kanāliem – organiskajos meklēšanas rezultātos – palīdzot nodrošināt to, ka jūsu uzņēmums tajos ir viegli atrodams.

Iekšējā un ārējā
SEO optimizācija

Apspriežot SEO pakalpojumus, parasti tiek izdalīta iekšējā un ārējā SEO optimizācija, katram no šiem aspektiem iekļaujot atšķirīgus pasākumu kopumus. Iekšējā optimizācija koncentrējas uz dažādu vietnes satura un tehnisko elementu uzlabošanu, lai uzlabotu tās atbilstību lietotāju meklējumiem, kā arī atvieglotu tās pārmeklēšanu meklētājprogrammām. Tikmēr ārējās SEO optimizācijas process iekļauj ārējo saišu veidošanu no citām vietnēm, digitālā PR aktivitātes un Google Business konta optimizēšanu, ar mērķi palielināt jūsu vietnes autoritāti un uzticamību meklētājsistēmu algoritmu vērtējumā. Mūsu SEO speciālisti izmanto pārbaudītas stratēģijas, lai uzlabotu jūsu vietnes darbību un palielinātu tās redzamību meklēšanas rezultātos, tādējādi virzot uz to mērķētu organisko apmeklējumu.

01

Tehniskā
SEO Audits

Pirmais solis SEO optimizācijas procesā parasti ir padziļināts tehniskā SEO audits. Tā mērķis ir pārliecināties, vai vietnē nav tehnisko problēmu, kas traucē tai parādīties meklēšanas rezultātos, kā arī identificēt iespējas tās veiktspējas uzlabojumiem. Tā rezultātā izstrādātājiem vai vietnes uzturētājiem tiek sniegtas detalizētas norādes identificēto uzlabojumu ieviešanai.

02

Esošā organiskā apmeklējuma,
konkurentu un atslēgvārdu izpēte

Lai izprastu, cik labi jūsu vietnei izdodas apgūt jūsu biznesam svarīgos tematus, mūsu SEO speciālisti analizē jūsu esošo organisko apmeklējumu, kā arī to, no kādiem atslēgvārdiem un satura formātiem organisko apmeklējumu piesaista jūsu konkurenti. Tāpat tiek veikta atslēgvārdu izpēte, lai izprastu, kā lietotāji meklē jūsu piedāvātos produktus/pakalpojumus un kādas ir jūsu vietnes pozīcijas uz atbilstošajiem terminiem. Tas ļauj novērtēt esošo situāciju un identificēt efektīvākās optimizācijas metodes, lai izstrādātu stratēģiju kvalitatīva organiskā apmeklējuma palielināšanai.

03

Vietnes
optimizācija

Vietnes optimizācijas procesā tiek veikta esošā satura uzlabošana, kā arī jauna satura veidošana atbilstoši izstrādātajai SEO stratēģijai, lai apgūtu atslēgvārdu izpētē identificētos biznesam svarīgos terminus. Šajā procesā tiek optimizēts vietnes saturs, meta tagi, virsraksti un apakšvirsraksti, kā arī citi satura elementi, tāpat arī, sadarbībā ar klienta vietnes uzturētājiem tiek ieviesti identificētie tehniskie uzlabojumi. Veiksmīgi īstenojot optimizācijas stratēģiju, tiek veicināta pamanāmība meklēšanas rezultātos, lai palielinātu organisko apmeklējumu un tādējādi arī veicinātu konversijas.

04

Ārējo saišu
veidošana

Meklētājsistēmas uztver kvalitatīvas un saturiski atbilstošas saites no citām vietnēm kā jūsu vietnes autoritātes indikatoru. Tāpēc ārējo saišu veidošana ļoti nozīmīga SEO optimizācijas sastāvdaļa. Mēs vienmēr fokusējamies uz kvalitatīvu saišu iegūšanu no vietnēm ar augstu reputāciju, lai pārliecinātos par to, ka jūsu investīcijas ārējo saišu veidošanā nes atdevi.

05

Lokālais SEO un Google
Business Profile optimizācija

Ja jūsu uzņēmumam ir fiziskas lokācijas, par ļoti svarīgu SEO stratēģijas sastāvdaļu kļūst lokālā SEO un Google Business Profile (agrāk zināms kā Google My Business) konta optimizācija. Tas palīdz nodrošināt jūsu uzņēmuma parādīšanos meklēšanas rezultātos, kad lietotāji meklē jūsu piedāvātos produktus vai pakalpojumus attiecīgajā apkaimē.

06

Tiešsaistes pārdošanas
platformu optimizācija

Platformas kā Amazon un Etsy daudziem uzņēmumiem ir efektīvākais veids klientu sasniegšanai. Tāpat daudziem e-komercijas uzņēmumiem ir svarīgi izmantot Google Merchant Center sniegtās iespējas produktu izvadīšanai meklēšanas rezultātos. Mūsu komandai ir pieredze produktu aprakstu optimizācijā, lai uzlabotu to pamanāmību šajās platformās un tādējādi veicinātu konversijas.

07

YouTube
optimizācija

YouTube ir ne tikai video atskaņošanas serviss, bet arī otra lielākā meklētājprogramma pasaulē. Tāpēc, ja jūsu klientiem ir aktuāls video saturs, YouTube piedāvātā potenciāla apgūšana var sniegt manāmu labumu jūsu biznesam. Lai palīdzētu to paveikt, mūsu eksperti optimizēs jūsu YouTube kontu, kā arī video nosaukumus, aprakstus, tagus un citus elementus, lai palīdzētu maksimizēt jūsu veidotā satura redzamību un lietotāju iesaisti šajā platformā.

08

SEO
analītika

Datu analīze ir būtiska gan pirms SEO optimizācijas procesa uzsākšanas, gan tās laikā. Google Search Console un citu analītikas rīku piedāvāto datu analīze sadarbības sākumā palīdzēs noteikt jūsu vietnes stiprās un vājās vietas organiskā apmeklējuma piesaistē, kā arī definēt SEO optimizācijas prioritātes. Savukārt tālākajā sadarbības gaitā tas ļaus izprast, kā jūsu uzņēmuma mājaslapa performē organiskajos meklēšanas rezultātos.

09

SEO
apmācības

SEO apmācības ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā SEO optimizācijas labo praksi ieviest ikdienas mājaslpas uzturēšanas procesos vai īstenotajā satura mārketinga startēģijā! SEO apmācības kurss tiek individuāli pielāgots katra uzņēmuma un vietnes vajadzībām, lai sniegtu jums pēc iespējas detalizētāku ieskaitu.

10

Satura
mārketings

Saturs ir SEO optimizācijas neatņemama sastāvdaļa! Mūsu SEO speciālistu ikdienas darbs ir lietotājam noderīga mājaslapas satura veidošana, kas sniedz atbildes uz lietotāju meklējumiem, prezentē jūsu produktus un pakalpojumus potenciālajiem klientiem, kā arī palīdz meklētājsistēmām labāk izprast jūsu vietni.

Vai vēlaties uzlabot savas
vietnes organisko apmeklējumu?

Mēs vēlamies palīdzēt jūsu uzņēmumam gūt panākumus organiskajos meklēšanas rezultātos. Mūsu SEO komandas pieredze un zināšanas ļaus celt jūsu vietnes redzamību meklētājprogrammās, tādējādi nesot pamanāmus rezultātus.

Izmantojot SEO pakalpojumus, ko sniedz mūsu aģentūra, jums būs iespēja sastrādāties ar pieredzējušiem SEO profesionāļiem, kuri regulāri seko jaunākajām tendencēm nozarē un ievēro tās labo praksi. Mēs pievēršam vienlīdz lielu uzmanību visiem svarīgākajiem SEO optimizācijas faktoriem, un piedāvājam pārskatāmus veidus, kā mērīt ieviesto izmaiņu atdevi. Mēs iesaistām klientus visos SEO optimizācijas procesa soļos, regulāri informējot par darbu virzību un piedāvājot ieviesto izmaiņu ietekmes atskaites, lai ļautu sekot mūsu veikto darbu progresam un efektivitātei.

Izmantojiet iespējas, ko efektīva SEO optimizācija var piedāvāt jūsu biznesam. Sazinieties ar mums jau šodien, lai apspriestu, kādi SEO uzdevumi nepieciešami jūsu uzņēmumam, lai paceltu jaunā līmenī jūsu pamanāmību tiešsaistē!

Lapas apmeklējumi dienā

  • Esošais
  • Vēlamais
  • 40K
  • 30K
  • 20K
  • 10K
  • 0K
M
T
W
T
F
S
S

Biežāk uzdotie jautājumi
par SEO optimizāciju

Vienkāršajā skaidrojumā SEO jeb meklētājsistēmu optimizācija (no angļu valodas termina Search Engine Optimization), ir process, kura mērķis ir uzlabot vietnes redzamību un pozīcijas organiskajos meklēšanas rezultātos, tādējādi piesaistot lielāku organisko apmeklējumu. Tas iekļauj gan dažādu vietnes aspektu uzlabošanu, lai padarītu to atbilstošāku meklētājsistēmu labajai praksei, gan vietnes autoritātes un uzticamības celšanu ārpus tās.

SEO optimizācija apzīmē procesu, kurā tiek uzlaboti dažādi interneta vietnes aspekti, lai palīdzētu tai sasniegt labākas pozīcijas organiskajos meklēšanas rezultātos. Tas iekļauj satura, meta tagu, virsrakstu un apakšvirsrakstu, URL fragmentu, vietnes struktūras un dažādu citu faktoru optimizēšanu, lai padarītu vietni atbilstošu meklētājprogrammu labajai praksei un ērtu lietotājiem.

SEO optimizācija palīdz uzņēmumiem palīdz padarīt savu mājaslapu pamanāmāku, piesaistīt mērķētu organisko apmeklējumu un ģenerēt vairāk pieteikumu vai pirkumu. Parādoties augstāk organiskajos meklēšanas rezultātos, potenciālajiem klientiem būs vieglāk jūs atrast tiešsaistē.

SEO aģentūras specializējas profesionālu SEO pakalpojumu piedāvāšanā uzņēmumiem, veicot izpēti, SEO stratēģijas izstrādi un vietnes SEO optimizācijai nepieciešamos uzdevumus. Šādas pašās funkcijas var pildīt arī SEO komandas, kas darbojas kā daļa no lielākas digitālā mārketinga aģentūras.

SEO audits apzīmē visaptverošu vietnes analīzi, lai identificētu tās stiprās un vājās puses organiskā apmeklējuma piesaistīšanā. Parasti izšķir tehnisko auditu, kas ļauj identificēt tehniskā SEO problēmas, lietotāja pieredzi lapā, kā arī kopējo vietnes tehnisko stāvokli un satura analīzi, kurā tiek pētīts vietnes esošais organiskais apmeklējums un iegūtās pozīcijas uz tai atbilstošiem atslēgvārdiem. Gan tehniskā, gan satura izpēte ir vienlīdz svarīga tālākajā SEO stratēģijas izstrādes un optimizācijas procesā.

Laiks, kas nepieciešams, lai SEO optimizācija sāktu nest rezultātus, ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, to skaitā konkurences apjoma jūsu nozarē, jūsu vietnes esošā stāvokļa un izmantotajām stratēģijām. Turklāt ir arī nepieciešams laiks, lai meklētājprogrammu boti varētu no jauna pārmeklēt jūsu vietni un indeksēt lapas, kurās veiktas izmaiņas. Tāpēc pirmos uzlabojumus var sākt pamanīt dažu mēnešu laikā, bet augstāku rezultātu sasniegšanai bieži vien nepieciešams veikt dažādus pasākumus ilgākā laika periodā.

Mājaslapas optimizācija piedāvā dažādus ieguvumus, to skaitā uzlabotas pozīcijas meklēšanas rezultātos, palielinātu organisko apmeklējumu, labāku lietotāja pieredzi un lielāku konversiju skaitu. Tas palīdz mājaslapai kļūt lietotājam draudzīgākai, ātrākai un pieejamākai gan meklētājprogrammām, gan lietotājiem.

Ideālajā gadījumā pie SEO optimizācijas tiek strādāts ilgtermiņā. Īstermiņā rezultātus, protams, ir iespējams sasniegt arī ar vienreizēju optimizāciju, tomēr meklētājsistēmas nepārtraukti atjaunina savus algoritmus un arī jūsu konkurenti strādā pie savu vietņu optimizēšanas. Līdz ar to, lai saglabātu konkurētspēju, ir svarīgi regulāri monitorēt organisko apmeklējumu un nepieciešamības gadījumā veikt izmaiņas SEO stratēģijā.

SEO speciālisti parasti izmanto dažādu stratēģiju kopumu, lai veicinātu vietnes pozīcijas meklēšanas rezultātos. To skaitā ir satura un citu on-page elementu optimizācija, lai padarītu to atbilstošu mērķētajiem atslēgvārdiem, tehniskā SEO optimizācija, lai novērstu problēmas, kas traucē vietnei sasniegt augstākas pozīcijas, kā arī off-page SEO stratēģijas ārējo saišu iegūšanai. Visu šo pasākumu kopums palīdz meklētājprogrammu algoritmiem novērtēt vietni pēc iespējas augstāk.