PODKĀSTS “Little Bits” #42: YouTube krāpjas, AI melo, digitālā reklāma zeļ

Pēc ilgas neredzēšanās mikrofonu ielenkumā iztaujājām un melos pieķērām Google AI “Bārdu”, aprunājām ziņas par YouTube reklāmas tumšo pavēderi, kā arī ieskatījāmies IPA jaunākajā pētījumā “The 3rd Age of Effectiveness” par digitālo reklāmu.

Pēc ilgas neredzēšanās mikrofonu ielenkumā iztaujājām un melos pieķērām Google AI “Bārdu”, aprunājām ziņas par YouTube reklāmas tumšo pavēderi, kā arī ieskatījāmies IPA jaunākajā pētījumā “The 3rd Age of Effectiveness” par digitālo reklāmu.

Vai Google maldināja reklāmdevējus par True View skippable in-stream reklāmām pēdējos 3 gadus? Par to sīkāk lasi šeit.

Savukārt par IPA reklāmas efektivitātes pētījumiem un atziņām uzzini šeit.

Savukārt, ja vēlies paspēlēties ar Google Bard, klikšķini šeit.  

Klausies, seko un visu to pārējo:
Spotify
Apple Podcasts
Google Podcasts
Podbean

Seko jaunumiem Frank Facebook lapā kā arī Twitter profilā!

Ja arī Tev ir kāda interesējoša tēma vai jautājumi mums (Frank), droši ziņo!